CENTAR ZA REHABILITACIJU
MALA TEREZIJA
KLASA:112-01/25-02/1
URBROJ:2196-111-01-01-25-4
U Vinkovcima 05.03.2025.
Na sjednici održanoj 4.ožujka 2025.godine nakon otvaranja i pregleda prijava na Javni natječaj za izbor i imenovanje ravnatelja/ice Centra za rehabilitaciju Mala Terezija objavljenog dana 19. veljače 2025. godine u „Narodnim novinama“, br. 28/2025, na stranicama Hrvatskog zavoda za zapošljavanje i na web stranici Centra za rehabilitaciju Mala Terezija , Upravno vijeće objavljuje
POZIV NA RAZGOVOR (INTERVJU)
I. Upravno vijeće poziva kandidate iz objavljenog natječaja na razgovor (intervju) i to:
1. K. R., 1978., Vinkovci
2. M. L., 1974., Vinkovci
II. Razgovor (intervju) održati će se 13. ožujka 2025. godine ( četvrtak) u 8.00 sati u
prostorijama Centra za rehabilitaciju Mala Terezija, Vinkovci, V. Gortana 16 .
Na razgovor (intervju) je potrebno ponijeti važeću identifikacijsku ispravu.
PREDSJEDNICA UPRAVANOG VIJEĆA
Nikolina Jurković, dipl. soc. radnica
KLASA: 112-01/25-02/1
URBROJ: 2196-111-01-01-25-1
U Vinkovcima, 17.02.2025.
Na temelju članka 40. i 41. Zakona o ustanovama (Narodne novine br. 76/93, 29/97, 47/99 35/08, 127/19 i 151/22), članaka 204. i 205. Zakona o socijalnoj skrbi (Narodne novine br. 18/22, 46/22, 119/22, 71/23 i 156/23), te članka 19. Statuta Centra za rehabilitaciju Mala Terezija, Upravno vijeće Centra za rehabilitaciju Mala Terezija, na temelju Odluke donesene na 3. sjednici održanoj 17.02.2025. godine raspisuje
JAVNI NATJEČAJ
za izbor i imenovanje ravnatelja/ice
Centra za rehabilitaciju Mala Terezija
Za ravnatelja/icu može biti imenovana osoba koja ispunjava sljedeće uvjete:
- završen specijalistički diplomski stručni ili diplomski sveučilišni studij odnosno integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij socijalnog rada, socijalne politike, prava; psihologije, socijalne pedagogije, edukacijske rehabilitacije, logopedije, medicine, sociologije, filozofije, kineziologije, pedagogije, ekonomije, politologije, novinarstva, javne uprave, informatike ili završen studij odgovarajuće vrste za rad na radnom mjestu odgojitelja predškolske djece, učitelja ili nastavnika ili završen studij iz polja likovne ili glazbene umjetnosti,
- najmanje pet godina radnog iskustva s propisanom kvalifikacijom
- nepostojanje zapreka iz članka 261. Zakona o socijalnoj skrbi (Narodne novine broj 18/22, 46/22, 119/22, 71/23 i 156/23)
- nepostojanje zapreka iz članka 39, stavka 2. Zakona o ustanovama (Narodne novine broj 76/93, 29/97 47/99, 35/08, 127/19 i 151/22)
- hrvatsko državljanstvo.
Na natječaj se mogu javiti osobe obaju spolova.
Ravnatelja/icu imenuje Upravno vijeće Centra za rehabilitaciju Mala Terezija uz prethodnu suglasnost Ministra rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike na mandat od četiri godine, a ista osoba može biti ponovno imenovana za ravnatelja.
Osoba imenovana za ravnatelja/icu sklapa s Centrom za rehabilitaciju Mala Terezija ugovor o radu u punom radnom vremenu na četiri godine.
Uz vlastoručno potpisanu prijavu na javni natječaj, kandidati trebaju priložiti presliku:
- diplome o stečenoj stručnoj spremi ,
- potvrde ili drugi odgovarajući dokaz o radnom iskustvu u propisanom akademskom zvanju i stupnju (npr.: ugovor o radu, potvrdu poslodavca, rješenje o rasporedu),
- dokaza o hrvatskom državljanstvu (domovnica, preslika osobne iskaznice ili putovnice),
- elektroničkog zapisa odnosno potvrde o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje iz koje su vidljivi podaci o poslodavcu, početku i prestanku osiguranja, stvarnoj i potrebnoj stručnoj spremi, radnom vremenu i trajanju staža osiguranja ne starije od 30 dana u trenutku podnošenja molbe,
- uvjerenje nadležnog suda da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak, ne starije od 30 dana u trenutku podnošenja molbe,
- izjavu o nepostojanju zapreka iz članka 39. stavka 2. Zakona o ustanovama (Narodne novine broj 76/93, 29/97, 47/99, 35/08, 127/19, 151/22) i
- životopis, vlastoručno potpisan.
Kandidat koji ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima dužan se u prijavi na natječaj pozvati na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate pod jednakim uvjetima. Da bi ostvario pravo prednosti pri zapošljavanju, kandidat koji ispunjava uvjete za ostvarivanje toga prava dužan je uz prijavu na natječaj priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta, kao i rješenje o priznatom statusu, odnosno potvrdu o priznatom statusu iz koje je vidljivo takvo pravo, dokaz iz kojeg je vidljivo na koji način je prestao radni odnos kod spomenutog poslodavca (ugovor, odluku, rješenje i dr.), te dokaz da je nezaposlen (uvjerenje ili evidencijski list Hrvatskog zavoda za zapošljavanje).
Kandidat koja se u prijavi na natječaj poziva na pravo prednosti prilikom zapošljavanja u skladu s člankom 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine br. 157/13, 152/14, 39/18, 32/20), uz prijavu na javni natječaj dužan je osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta priložiti i dokaz o ispunjavanju uvjeta iz članka 9. stavak 2. navedenog Zakona. Dokazom o invaliditetu, u smislu zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom smatraju se javne isprave o invaliditetu na temelju koji se osoba može upisati u očevidnik zaposlenih osoba s invaliditetom.
Kandidati koji se u prijavi pozivaju na pravo prednosti prilikom zapošljavanja u skladu s člankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine broj 121/2017, 98/2019, 84/2021 i 156/2023), uz prijavu na natječaj dužni su osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta priložiti i dokaze propisane člankom 103. stavkom 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji.
https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843
https://branitelji.gov.hr/userdocsimages/ng/12%20prosinac/zapošljavanje/popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20pri%20zapoŠljavanju.pdf
Kandidati koji se u prijavi pozivaju na pravo prednosti prilikom zapošljavanja u skladu s člankom 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj 84/21), uz prijavu na natječaj dužni su, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaze utvrđene u članku 49. navedenog Zakona:
https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages/dokumenti/Nikola/popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapošljavanju-%20ZOHBDR%202021.pdf
Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (Narodne novine br. 33/92, 77/91 , 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/012 103/03, 148/13 i 98/19) uz prijavu na natječaj dužni su osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i rješenje, odnosno potvrdu iz koje je vidljivo takvo pravo https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843.
Isprave se prilažu u neovjerenom presliku, a prije izbora kandidata predočit će se izvornik.
Rok za prijavu na natječaj je 8 dana od objave natječaja u Narodnim novinama. Prijave s dokazima o ispunjavanju uvjeta podnose se Centru za rehabilitaciju Mala Terezija neposredno na urudžbeni zapisnik ustanove ili poštom preporučenom pošiljkom na adresu: Centar za rehabilitaciju Mala Terezija, V. Gortana 16, 32100 Vinkovci, Upravnom vijeću, s naznakom: »Natječaj za ravnatelja — ne otvaraj«.
Kandidat koji podnese pravovremenu i urednu prijavu, te ispunjava formalne uvjete iz javnog natječaja bit će pozvan na razgovor (intervju). Za kandidata koji ne pristupi razgovoru, smatra se da je povukao prijavu za natječaj.
Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u javnom natječaju. Nepotpune i/ili nepravovremene prijave neće se razmatrati.
Prijavom na natječaj kandidat daje privolu Centru za rehabilitaciju Mala Terezija za prikupljanje i obradu osobnih podataka navedenih u prijavi povodom ovog natječaja, te dokumentacije dostavljene s prijavom, u svrhu odabira kandidata, i privolu za objavu informacije o izabranoj i imenovanoj osobi koja se objavljuje na internetskoj stranici Centra za rehabilitaciju Mala Terezija (https://czr-malaterezija.hr/novosti.html), a koja uključuje ime i prezime odabranog kandidata te struku.
Napomena: dokaz da kod pojedinog kandidata ne postoji zapreka iz članka 261. Zakona o socijalnoj skrbi pribavit će po službenoj dužnosti Centar za rehabilitaciju Mala Terezija.
Izrazi koji se koriste u natječaju za osobe u muškom rodu su neutralni i odnose se i na muške i ženske osobe.
Upravno vijeće Centra za rehabilitaciju Mala Terezija zadržava pravo ne odabrati nijednog kandidata i pravo poništenja natječaja.
O rezultatu natječaja kandidati će biti obaviješteni u zakonskom roku sukladno članku 41. stavku 3. Zakona o ustanovama.
Predsjednica Upravnog vijeća
Nikolina Jurković, dipl. soc. radnica
PDF dokument natječaja možete preuzeti OVDJE
Centar za rehabilitaciju Mala Terezija
Vinkovci; Vladimira Gortana 16
Klasa: 406-01/24-03/17
Urbroj: 2196-111-01-01-24-10
U Vinkovcima, 04.11.2024.
Na osnovi članka 23. Statuta Centra za rehabilitaciju Mala Terezija, Pravilnika o provedbi postupka jednostavne nabave roba, radova i usluga (Klasa: 012-04/20-01/1; Urbroj: 2196-111-01-01-20-1 od 15.04.2020.) i Izmjena Pravilnika o provedbi postupka jednostavne nabave roba, radova i usluga (Klasa: 012-04/23-02/1 Urbroj: 2196-111-01-1-23-1 od 02. siječnja 2023.) Centra za rehabilitaciju Mala Terezija, te Zapisnika o otvaranju, pregledu i ocjeni ponuda (Klasa: 406-01/24-03/19, Urbroj: 2196-111-01-01-24-9 od 04. studenoga 2024. godine), donesena je odluka o odabiru:
Navedenu odluku možete preuzeti OVDJE
Obavijest o odabiru možete preuzeti OVDJE
Centar za rehabilitaciju
Mala Terezija
Vinkovci; Vladimira Gortana 16
Klasa: 406-01/24-03/18
Urbroj: 2196-111-01-01-24-11
U Vinkovcima, 14.10.2024.
Na osnovi članka 23. Statuta Centra za rehabilitaciju Mala Terezija, Pravilnika o provedbi postupka jednostavne nabave roba, radova i usluga (Klasa: 012-04/20-01/1; Urbroj: 2196-111-01-01-20-1 od 15.04.2020.) i Izmjena Pravilnika o provedbi postupka jednostavne nabave roba, radova i usluga (Klasa: 012-04/23-02/1 Urbroj: 2196-111-01-1-23-1 od 02. siječnja 2023.) Centra za rehabilitaciju Mala Terezija, te Zapisnika o otvaranju, pregledu i ocjeni ponuda (Klasa: 406-01/24-03/18, Urbroj: 2196-111-01-01-24-10 od 10. listopada 2024. godine), donesena je sljedeću odluka:
Navedenu odluku možete preuzeti OVDJE
Centar za rehabilitaciju Mala Terezija
Vladimira Gortana 16,32100 Vinkovci
KLASA:112-01/24-02/2
URBROJ:2196-111-01-01-24-13
U Vinkovcima,05. studeni 2024.
PREDMET: Obavijest o izboru kandidata po javnom natječaju
Poštovani,
Nakon provedenog javnog natječaja, KLASA:112-01/24-02/2, URBROJ:2196-111-01-01-24-1, objavljenog na stranicama Hrvatskog zavoda za zapošljavanje i stranicama Centra za rehabilitaciju Mala Terezija obavještavamo kandidate koji su dostavili prijavu za prijam u radni odnos na određeno vrijeme za radno mjesto Stručni radnik u sustavu socijalne zaštite 2- socijalnog radnika kroz mjeru pripravništva da je nakon provedenog postupka po javnom natječaju izabrana kandidatkinja:
• Ana Mijatović
Svim kandidatima prijavljenim na javni natječaj zahvaljujemo na iskazanom interesu.
S poštovanjem,
RAVNATELJICA
Marija Lukenda, mag.oec.
CENTAR ZA REHABILITACIJU „MALA TEREZIJA“
Vladimira Gortana 16
32100 Vinkovci
KLASA: 112-01/24-02/3
URBROJ: 2196-111-01-01-24-1
U Vinkovcima, 16. listopada 2024.
Na temelju članka 23. Statuta Centra za rehabilitaciju „Mala Terezija“, Centar za rehabilitaciju “Mala Terezija“ raspisuje
JAVNI NATJEČAJ
za radno mjesto
1. Stručni radnik u sustavu socijalne zaštite 3 - Radni instruktor u savladavanju vještina svakodnevnog življenja
- 1 izvršitelj/ica na određeno puno radno vrijeme
Uvjeti za radno mjesto :
- VŠS - Viša odgajateljska ili druga srodna škola
- položen stručni ispit
- da ne postoji zapreka iz članka 261. Zakona o socijalnoj skrbi (NN 18/22 i 46/22)
Uz prijavu na natječaj kandidati su dužni priložiti:
a. zamolba
b. vlastoručno potpisani životopis
c. dokaz o položenom stručnom ispitu
d. dokaz o državljanstvu (preslika domovnice, važeće osobne iskaznice ili putovnice)
e. dokaz o stručnoj spremi (preslika diplome)
f. potvrdu odnosno elektronički zapis o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje o stažu osiguranja ne starija od 30 dana od dana objave natječaja
g. uvjerenje nadležnog suda da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak ne starije od 30 dana računajući od dana objave natječaja
Napomena: Dokaz da kod pojedinog kandidata ne postoje zapreke iz članka 261. Zakona o socijalnoj skrbi, pribavit će poslodavac po službenoj dužnosti.
Na natječaj se mogu prijaviti osobe oba spola.
Kandidati koji se pozivaju na prednost pri zapošljavanju prema posebnom zakonu, dužni su u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu priložiti dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja i sve ostale dokaze kojima dokazuju prednost pri zapošljavanju prema posebnom zakonu, te imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
Kandidati koji se u prijavi pozivaju na pravo prednosti prilikom zapošljavanja u skladu s člankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/17, 98/19 i 84/21) uz prijavu na natječaj dužni su osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta priložiti i dokaze propisane člankom 103. stavak 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji, a koji su objavljeni na web-stranici Ministarstva hrvatskih branitelja:
https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20ZOHBDR%202021.pdf.
Kandidati koji se u prijavi pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/21) uz prijavu na natječaj dužni su osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta priložiti i dokaze propisane člankom 49. st. 1. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata, a koji su objavljeni na web-stranici Ministarstva hrvatskih branitelja:
https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20Zakon%20o%20civilnim%20stradalnicima%20iz%20DR.pdf.
Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (NN 33/92, 57/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03, 148/13 i 98/19.) dužni su, uz gore navedene dokaze, dostaviti rješenje ili potvrdu o priznatom statusu iz koje je vidljivo ostvarivanje spomenutog prava.
Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (NN 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20) dužni su, uz navedene dokaze, priložiti i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz članka 9. st.2. Zakona.
Podnošenjem prijave na natječaj kandidati daju suglasnost Centru za rehabilitaciju „Mala Terezija“ da kao voditelj zbirke osobnih podataka može prikupljati, koristiti i dalje obrađivati njihove osobne podatke isključivo u svrhu provedbe natječajnog postupka sukladno propisima koji uređuju zaštitu osobnih podataka.
Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u natječaju. Osoba koja nije podnijela pravodobnu i urednu prijavu ili ne ispunjava uvjete iz natječaja, ne smatra se kandidatom prijavljenim na natječaj.
Za kandidate prijavljene na natječaj koji ispunjavaju formalne uvjete konačan izbor kandidata provest će se na temelju razgovora (intervjua). Ako kandidat ne pristupi razgovoru, smatra se da je povukao prijavu na natječaj.
Prijave na natječaj, s dokazima o ispunjavanju uvjeta, dostavljaju se u roku od 8 dana od objave natječaja s naznakom: »Natječaj za Stručni radnik u sustavu socijalne zaštite 3– ne otvaraj«, isključivo putem pošte na adresu: Centar za rehabilitaciju „Mala Terezija„ Vladimira Gortana 16, 32 100 Vinkovci.
O rezultatima natječaja kandidati će biti obaviješteni u zakonskom roku putem web stranice Centra za rehabilitaciju „Mala Terezija“ ( https://czr-malaterezija.hr).
Ravnateljica:
Marija Lukenda, mag. oec.