Centar za rehabilitaciju "Mala Terezija" Vinkovci donosi Odluku o imenovanju koordinatora za zaštitu od epidemije bolesti Covid 19
Koordinator: Sanja Jakuš, mag.med.techn. - voditeljica odjela za njegu i brigu o zdravlju
Kontakt telefon: 091 337 7601, 099 747 6568
Mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Odluku u PDF formatu možete preuzeti ovdje
Obavještavamo Vas da je na temelju Zakona o Nagradi za promicanje prava djeteta (Narodne novine, broj: 96/03 i 33/05) i članka 2. Pravilnika o Nagradi za promicanje prava djeteta (Narodne novine, br. 111/05) Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike raspisalo Natječaj za dodjelu “Nagrade za promicanje prava djeteta” u 2020. godini.
Natječaj je objavljen dana 09. listopada 2020. g. u “Narodnim novinama” te na web stranici Ministarstva rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike ( www.mrosp.gov.hr), a otvoren je 15 dana od dana objave, odnosno do 24. listopada 2020. godine.
U Natječaju su objavljeni kriteriji za dodjelu Nagrade, postupak predlaganja i rok za dostavu prijedloga.
Centar za rehabilitaciju „Mala Terezija“ Vinkovci, na temelju članka 24. Temeljnog kolektivnog ugovora za službenike i namještenike u javnim službama (NN 128/2017) i članka 16. Kolektivnog ugovor za djelatnost socijalne skrbi (NN 61/2018) raspisuje
N A T J E Č A J
Za zasnivanje radnog odnosa na određeno puno radno vrijeme
1. Edukacijski rehabilitator (pripravnik) (m/ž) – radno mjesto I vrste, 1 izvršitelj na pripravnički staž
na određeno puno radno vrijeme u trajanju od 12 mjeseci, putem mjere za stjecanje prvog radnog iskustva-pripravništvo
Uvjeti:
- završen prediplomski ili diplomski sveučilišni studij iz područja edukacijsko rehabilitacijskih znanosti
- da ne postoji zapreka iz članka 213. st. 1. Zakona o socijalnoj skrbi (NN 157/13, 152/14,
99/15, 52/16, 16/17 i 130/17)
Uz prijavu potrebno je priložiti:
- životopis (vlastoručno potpisan )
- presliku osobne iskaznice
- presliku diplome o stečenom akademskom zvanju i stupnju
- dokaz o nezaposlenosti (radi ispunjavanja kriterija za korištenje mjere zapošljavanja iz nadležnosti HZZ-a)
- potvrda HZMO o radnom stažu (ne starije od 30 dana)
- uvjerenje nadležnog suda da se protiv kandidata ne vodi istražni i kazneni postupak ( ne stariji od 30 dana)
Stručne i opće sposobnosti kandidata koji ispunjavanju formalne uvjete propisane javnim
natječajem utvrđivati će se razgovorom s povjerenstvom (intervjuom).
Kandidat koji se u prijavi na natječaj poziva na pravo prednosti prilikom zapošljavanja u skladu s člankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji
(NN 121/17), uz prijavu na javni natječaj dužan je osim dokaza o ispunjavanju traženim, uvjetima, priložiti i dokaze propisane člankom 102. st. 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji, a koji su objavljeni na web stranici Ministarstva hrvatskih branitelja:
https//branitelji.gov. hr/zapošljavanje-843/843
Napomena: Dokaz da kod pojedinih kandidata ne postoji zapreka iz članka 213. st. 1. Zakona o socijalnoj skrbi pribaviti će po službenoj dužnosti Centra.
Prijave s potrebnom dokumentacijom o ispunjavanju uvjeta iz natječaja podnose se isključivo poštom, preporučeno, na : Centar za rehabilitaciju „Mala Terezija“ Vinkovci, Vladimira Gortana 16, 32100 Vinkovci, s naznakom „Za natječaj“, u roku od 8 dana od dana objave ovog natječaja u Hrvatskom zavodu za zapošljavanje i Narodnim novinama.
Nepotpune i nepravovremene prijave neće se razmatrati.
Osobe koje ne podnose potpunu (urednu) i pravodobnu prijavu ili ne ispunjavanju formalne uvjete iz javnog natječaja, ne smatraju se kandidatima prijavljenim na natječaj.
O rezultatima natječaja kandidati će biti obaviješteni u zakonskom roku.
Centar za rehabilitaciju „Mala Terezija“ Vinkovci
Ravnateljica:
Janja Mišić-Rudelić, dipl. soc. rad.
KLASA: 112-06/20-01/2
URBROJ: 2196-111-01-01-20-1
Stožer civilne zaštite Vukovarsko-srijemske županije 17.04.2020. isporučio je CZR "Mala Terezija" proporcionalno broju korisnika i zaposlenika zaštitnu opremu i to:
Maske - 4×50 kom
Rukavice - 9×100 kom
Zaštitna odijela - 10 kom
Medicinski sapun - 5 l
Alkohol - 10 l
Dezinficijens - 43×0,5 l
Isti materijal je po primitku stavljen na raspolaganje korisnicima i zaposlenicima
Stožer civilne zaštite Republike Hrvatske 16. travnja 2020. donio je Odluku o nužnoj mjeri pojačane kontrole provođenja Upute za sprječavanje i suzbijanje epidemije COVID-19 za pružatelje socijalnih usluga u sustavu socijalne skrbi.
Odluka nalaže županijskim stožerima civilne zaštite da formiraju timove za kontrolu Uputa, te svakodnevno kontroliraju provedbu: u domovima za starije i nemoćne čiji su osnivači Republika Hrvatska, te županije, u obiteljskim domovima za starije i nemoćne, u privatnim domovima za starije, nemoćne, psihički bolesne odrasle osobe i osobe s invaliditetom, te kod drugih pružatelja usluga smještaja i organiziranog stanovanja.
Cijelu odluku možete preuzeti OVDJE
Zbog epidemije COVID-19, prema naputcima Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku, te Zavoda za javno zdravstvo na nivou cijele Hrvatske je obustavljeno pružanje usluga Rane intervencije i Psihosocijalne podrške. Tako je i u našoj ustanovi, te su naši zaposlenici preraspodijeljeni na rad sa odraslim korisnicima koji su na stalnom smještaju. Ne znamo do kada će ova situacija trajati, te zbog toga uvodimo novosti u komunikaciji i radu. Komunikacija će se odvijati preko naše Web stranice, Facebook stranice, putem telefona, Viber grupa, maila...
IZVJEŠTAVANJE:
- obavijesti od strane Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku, te Zavoda za javno zdravstvo vezano uz pružatelje usluga u sustavu socijalne skrbi na Web i Facebook
- obavijesti o situaciji i organizaciji CZR "Mala Terezija" za vrijeme krize uzrokovane epidemijom možete pratiti na našoj Web stranici, te Facebook stranici
SAVJETOVANJE I PREPORUKE:
- preporuke glazbe od strane glazbenog terapeuta za slušanje kod kuće - Facebook stranica
- savjetovanje i kontakt sa postojećim korisnicima: putem naših brojeva telefona, te odgovaranje na pitanja putem Facebook chata u najavljenim terminima za postojeću struku
- senzorna: preporuke materijala i aktivnosti za rad kod kuće
- preporuke crtića, videomaterijala
AKTIVNOSTI
- E likovni: likovni terapeut će osmisliti temu tjedna, koju ćemo ponedjeljkom objaviti na našoj Facebook stranici, tu će se nalaziti pojašnjenje što treba napraviti, te do četvrtka napraviti i poslati na mail Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili u Facebook inbox. Svakog petka ćemo napraviti galeriju sa pristiglim radovima. Svi naši pratitelji se mogu uključiti, uz naše korisnike
- kineziterapija: za postojeće korisnike uključene u kineziterapiju, putem Viber grupa, bit će im dostavljeni videomaterijali sa lakšim vježbama za rad kod kuće
- logogped i rehabilitator: za zainteresirane korisnike, slanje radnih materijala za rad kod kuće
- radna terapija: na Facebook stranici će biti objavljivani videomaterijali sa snimkama uvježbavanja Aktivnosti dnevnog života, igre te ideje za rad kod kuće
- glazba i pokret: videoprezentacije, slanje postojećim korisnicima u njihove Viber grupe
- iskustva roditelja i poruke podrške: zainteresirani roditelji će moći podijeliti svoja iskustva sa trenutnom situacijom, izolacijom i boravkom kod kuće
Obavještavamo obitelji naših korisnika koji su na stalnom smještaju: Zbog nemogućnosti posjeta uzokovanom epidemijom Covid - 19 omogućili smo prostor za videopozive putem aplikacije Viber. Videopozivi su mogući od ponedjeljka do petka (8:00-15:00), dok su obični telefonski razgovori dostupni cjelodnevno. Molimo obitelji da kada žele obaviti videopoziv, da nam se jave standardnim kanalima radi uspostavljanja veze i dovođenja korisnika u prostor za razgovor
Upute za sprečavanje i suzbijanje epidemije COVID 19 za pružatelje socijalnih usluga u sustavu socijalne skrbi - preuzmite OVDJE.